Luni ♥

Direktlänk till inlägg 18 maj 2016

Klänning +fika

Av Luni ♡ - 18 maj 2016 19:38

Hej! ♥


Har nyss kommit hem efter en fantastisk dag. Dagen började med att jag hade sovmorgon till halv 11, sedan så åkte jag till min prao och var där till kl 15. Efter praoen åkte jag och träffade min kompis, vi tog en fika och gick på stan och kollade lite. Fikat var sååååå gott och kände att jag verkligen behövde det, hehe. Tog en cappuchino och en lakrits biskvi (!!!!! <333) Sedan när vi gick runt på stan så fastnade jag för ett nattlinne, konstigt nog. Det var verkligen så fiiiint och ser verkligen inte ut som ett nattlinne utan mer som en klänning. Min kompis hittade även en suuper gullig t-shirt, som egentligen var en pyjamas-tröja, hehe. Vi körde all in på pyjamas temat idag. 


   


Nu måste jag ut och hämta min cykel som jag glömde vid caféet, dumt av mig, men skönt att ta en liten promenad eftersom att vädret börjar bli lite bättre nu igen!


//Unii ♥

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Luni ♡ - 21 maj 2016 10:23

Hej! ♥   Tänkte skriva lite om vad jag har gjort under praoen.  På måndagen var jag hos en illustratör och där fick jag göra ett bokomslag. Det var superkul, men är inte riktigt klar med det. Resten av veckan så var jag hos en grafisk ...

Av Luni ♡ - 20 maj 2016 17:33

Hej ♥   Förlåt för att jag inte har skrivit på nästan halva veckan men jag har varit på prao denna veckan och alltsååå gud vad kul det har varit. Tänkte att jag skulle göra ett annat inlägg om vad jag har sysslat med. Har somsagt varit hur...

Av Luni ♡ - 17 maj 2016 15:16

Hej ♥   Förlåt för att jag inte har uppdaterat på länge, men är på praovecka just nu så jag måste prioritera det.   Jag hittade en tjej på instagram i helgen och blev helt kär i hennes klädstil och insåg då att: men detta är ju den per...

Av Luni ♡ - 14 maj 2016 20:56

Hej ♡   Tänkte att jag kunde presentera mig lite. Jag är en tjej som är 15 år som är väldigt splittrad över min stil. Ibland är jag galen i lolita/kawaii, ibland är jag galen i 90's och ibland så är jag galen i pastel goth. På denna bloggen...

♥Presentation♥


Hej!

Jag är en 15 årig tjej som är intresserad av kawaii, 90's och Pastel Goth stilarna. Är även galen i enhörningar!!

På denna blogg kommer jag skriva om saker som inspirerar mig.

//Lunii♥

♥Fråga mig♥

0 besvarade frågor

♥Kalender♥

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2016
>>>

♥Sök♥

♥Senaste på bloggen♥

♥Kategorier♥

♥Arkiv♥

Light Purple Pointer

♥Följ mig på instagram♥

 


Ovido - Quiz & Flashcards